A KCR-s teherautók legnagyobb előnye, hogy nem csak szállítás, de a daruzás is végezhető velünk. Autódaruktól eltérő emelési tulajdonságokkal rendelkeznek, így olyan típusú daruzási munkákat is tudnak elvégezni, amelyekhez az autódaruk már nem lennének megfelelőek. Október elején egy ilyen jellegű munkát végeztünk el Palfinger PK 48002 EHE típusú KCR-s teherautónkkal Budapesten., a II. kerületben a Bimbó úton.

Tovább
Daruzás

A daruzási tevékenység során a legfontosabb szempont a biztonság.  Ezt tartottuk szem előtt, amikor augusztus közepén DEMAG AC 100 típusú, 100 tonnás autódarunkra esett választásunk, hogy elvégezze a 31 tonnás prés gép szállító járműről történő leemelését Budapest XVII. kerület, Régi vámköz helyszínen.

Tovább

Több hónapnyi várakozás után, idén júniusban átvethettük a minden szempontból egyedinek számító új 30 tonnás Palfinger-Sany SPC 320 típusú darunkat. Ezzel egy hosszú ideje tervezett beszerzésünk vált valóvá, így gépparkunkban 20-30 tonna közötti daruzási kategóriában tudjuk bővíteni szolgáltatási kínálatunkat. Az elmúlt 4-5 évben egyre több megkeresését érkezett ügyfeleink részéről olyan 20-25 vagy 30 tonnás darukra, amelyek min. 30 méteres gémhosszal rendelkeznek. Emiatt vált szükségessé további autódaru beszerezése ebben a kategóriában.

Tovább
KCR daru

A 2019. május – júniusában történt sikeres együttműködésnek köszönhetően idén június végén ismét megbízást kaptunk a turai geotermikus erőmű 3-4 db elhasználódott villanymotorjának cseréje során a daruzási munkák elvégzésére. A feladatot Palfinger PK 48002 darus teherautónk hajtotta végre.

Tovább
Daruval történő anyagmozgatás

A daru bérlés folyamata a megfelelő kapacitású autódaru kiválasztásával kezdődik. Június elején érkezetett megkeresés felénk a Hungaropharma Zrt. Budapest X. kerületi telephelyén egy 20 méter magas épület szélétől kb. 20 métert benyúlva kellene 300-500 kg között kondenzátorokat / lécserélő berendezések a helyükre emelni.

Tovább

Március végén régi ügyfelünk megbízásából nem mindennapi emelési feladatokat végeztünk el Biatorbágyon (a daruzás időtartama kb. 3 hét volt). Az Aldi Logisztikai központ bővítése során nem a megszokott méretű peremgerendákat kellett pillérekre emelnünk, hanem különleges kialakítású kb.  47 tonna tömegű előregyártott attika falat is magukba foglaló gerendákat.

Tovább

Május elején Gyöngyösön egy már működő üzemcsarnok bővítésében segédkeztünk mindössze 1 éves (2019-es gyártású) 60 tonnás autódarunkkal.  A daruzási feladat során 24 db pillért, 14 db lábazati elemet, 20 db peremgerendát és 6 db 20 méteres 12 tonnás áthidalót emeltünk a helyére mindössze 3 munkanap alatt a beruházó és megrendelőnk legnagyobb megelégedésére.

Tovább

Március elején kaptunk megbízást a Budaörsi reptér közelében található MÁV gyalogos felüljáró leemelésére.
A daruzási munkát csak az éjszakai vágányzár alatt (01:00 – 03:30 között) lehetett elvégezni,  mivel a felüljáró alatt folyamatos volt a vonatközlekedés nappal és az kora esti órákban is. A felső vezetékekben is ekkor kapcsolták le az áramot. Az emelést nehezítette, hogy a 15 méteres felüljárót a leemelés után át kellett emelni a felüljáró egyik lépcsőjén.

Tovább

Miután 2019 évvégén megérkezett telephelyünkre idén február közepén szállítottuk ki az első munkájára.

A helyszín szlovákiai Récsény, a feladat távvezeték gerinchálózat villanytartó oszlopainak daruzása.

A nagyobb oszlopok 300-400 méterenként kerültek felállításra, míg köztük 3-4 kisebb oszlopot helyeztek el az épülő nyomvonalon.

A nagyobbak magassága kb. 41 méter és 9-10 tonna, míg kisebbek kb. 35 méter magasságúak és 7-8 tonna súlyúak voltak.

Tovább

A tavaly szeptember végén egy speciális daruzási feladatot végeztünk el a komáromi Ipari Parkban található a Motivating Graphics Hungary Kft. telephelyén. A cég belső átszervezések miatt egy kisebb gyártósort telepített át Spanyolországba.

A daruzási feladat különlegességét az adta, hogy az emelendő gyártósor egyes elemeit úgy kellett 40 lábas konténerbe helyeznünk, hogy a konténer végig a nyerges szerelvényen maradt. Az önrakodós Palfinger PK 48002 daruval felszerelt teherautónk így rátolatott a szállító jármű végére, majd a platójára felemelt max. 5 tonnás elemeket a konténerbe emelte kiteleszkópozott gémmel.

Tovább