Bejegyzések innen:

Címke: Daruzás Budapesten

Tavaly decemberben kaptunk megbízást a Nestlé büki gyáregységében a beruházáson dolgozó olasz cégtől raktári daruk helyszíni telepítése során daruzási feladatok elvégzésére. A 41 méteres magasraktárba kellett 4 db raktár daru elemeit elhelyezni. A 40 méter hosszú daru egységeket emelését egy 12 tonna teherbírású Manitou is segítette, ami az egyes daru elemek alját tartotta az emelések során.

Tovább

2023 évvégén Karácsony előtti napokban megérkezett telephelyünkre 80 tonnás SANY SCE 800 TB típusú teleszkópos gémkitolású lánctalpas darunk a megszokott narancssárga színben. A darut szlovéniai Koper kikötőjéből szállítottuk nagytarcsai telephelyünkre.

Tovább

Speciális daruzás Gödön

2022. június végén / július elején korei megrendelőnk a gödi Samsung új gyáregységének építése során több emelési feladattal bízta meg társaságunkat. Ezek közül a a legalaposabb tervezést az alábbi páros emelési feladat igényelte, amely során egy 36 tonnás gépet kellett a második emeletre beeemelnünk egy 100 és 130 tonnás daruval.

Tovább

Daruzás. 2022. február közepétől állt munkába Pingon PT 352.6 típusú toronydarunk Kecskemét a Boróka Lakópark területén. A II. ütemben 126 lakást alakít ki a beruházó. A toronydaru egységek helyszínre szállítását és telepítését 2 munkanap alatt végeztük el.

Tovább

Július közepén kezdtük el a Samsung gödi új akkumlátorgyárában épülő épület tartószerkezeteinek beemelését. Az 50 tonnás és 25-30 méter között változó hosszúságú pillérek beemelését Liebherr LTM 1230-5.1 autódarunk végezte el.

Tovább

Daruzási tevékenységünk tovább bővült 1 db új 230 tonnás Liebherr LTM 1230-5.1 beszerzésének köszönhetően. Az új darunk 2021. június közepén a németországi Ehingenből érkezett meg telephelyünkre a  már megszokott narancssárga és kék színekben. A következő napokban a telephelyünkön ismerkedtünk az új géppel.

Tovább

Különleges daruzási feladat elvégzésére kaptunk megbízást régi partnerünktől.  A 2 db egyenként 4.6 tonnás turbina cseréje során a  feladat komplexitását az adta, hogy rendkívül szűkös hely miatt daru horog és csörlő nélkül lehetett csak elvégezni az emeléseket. További, kihívást jelentett, hogy az egyes emeléseket csak a gém ki-és beteleszkópozásával lehetett elvégezni.  

Tovább

A KCR-s teherautók legnagyobb előnye, hogy nem csak szállítás, de a daruzás is végezhető velünk. Autódaruktól eltérő emelési tulajdonságokkal rendelkeznek, így olyan típusú daruzási munkákat is tudnak elvégezni, amelyekhez az autódaruk már nem lennének megfelelőek. Október elején egy ilyen jellegű munkát végeztünk el Palfinger PK 48002 EHE típusú KCR-s teherautónkkal Budapesten., a II. kerületben a Bimbó úton.

Tovább
Daruzás

A daruzási tevékenység során a legfontosabb szempont a biztonság.  Ezt tartottuk szem előtt, amikor augusztus közepén DEMAG AC 100 típusú, 100 tonnás autódarunkra esett választásunk, hogy elvégezze a 31 tonnás prés gép szállító járműről történő leemelését Budapest XVII. kerület, Régi vámköz helyszínen.

Tovább

Több hónapnyi várakozás után, idén júniusban átvethettük a minden szempontból egyedinek számító új 30 tonnás Palfinger-Sany SPC 320 típusú darunkat. Ezzel egy hosszú ideje tervezett beszerzésünk vált valóvá, így gépparkunkban 20-30 tonna közötti daruzási kategóriában tudjuk bővíteni szolgáltatási kínálatunkat. Az elmúlt 4-5 évben egyre több megkeresését érkezett ügyfeleink részéről olyan 20-25 vagy 30 tonnás darukra, amelyek min. 30 méteres gémhosszal rendelkeznek. Emiatt vált szükségessé további autódaru beszerezése ebben a kategóriában.

Tovább
Daruval történő anyagmozgatás

A daru bérlés folyamata a megfelelő kapacitású autódaru kiválasztásával kezdődik. Június elején érkezetett megkeresés felénk a Hungaropharma Zrt. Budapest X. kerületi telephelyén egy 20 méter magas épület szélétől kb. 20 métert benyúlva kellene 300-500 kg között kondenzátorokat / lécserélő berendezések a helyükre emelni.

Tovább

Március végén régi ügyfelünk megbízásából nem mindennapi emelési feladatokat végeztünk el Biatorbágyon (a daruzás időtartama kb. 3 hét volt). Az Aldi Logisztikai központ bővítése során nem a megszokott méretű peremgerendákat kellett pillérekre emelnünk, hanem különleges kialakítású kb.  47 tonna tömegű előregyártott attika falat is magukba foglaló gerendákat.

Tovább

Március elején kaptunk megbízást a Budaörsi reptér közelében található MÁV gyalogos felüljáró leemelésére.
A daruzási munkát csak az éjszakai vágányzár alatt (01:00 – 03:30 között) lehetett elvégezni,  mivel a felüljáró alatt folyamatos volt a vonatközlekedés nappal és az kora esti órákban is. A felső vezetékekben is ekkor kapcsolták le az áramot. Az emelést nehezítette, hogy a 15 méteres felüljárót a leemelés után át kellett emelni a felüljáró egyik lépcsőjén.

Tovább

Ha a daruzással kapcsolatos egyéb információkra lenne szüksége az alábbi elérhetőségeken talál bővebb információkat:

https://daruzas.blog.hu/

https://www.tumblr.com/blog/view/toronydaruberles

https://www.instagram.com/gyorfidarukft/

Tovább