Bejegyzések innen:

Címke: Daruzás

Ahogy arról a korábbi bejegyzésünkben már beszámoltunk, 2023. januárjában kezdtük el a W-Scope Hungary Plant Kft. gyáregységének főépületét képező szerkezeti elemeinek helyszíni szerelését és daruzását. A munka jelenlegi fázisában néhány esetben 18-22 méter közötti távolságba kell daruzni a 55-65 tonna közötti pilléreket, mert egy pincehelység miatt nem lehet közelebb állni.

Tovább

12 hónappal a megrendelése után 2022. december elején megérkezett telephelyünkre 160 tonnás Liebherr LTM 1150-5.3 autódarunk, narancssárga és kék színben. A kövezetkező napokban telephelyünkön teszteltük az új darut.

Tovább

Speciális daruzás Gödön

2022. június végén / július elején korei megrendelőnk a gödi Samsung új gyáregységének építése során több emelési feladattal bízta meg társaságunkat. Ezek közül a a legalaposabb tervezést az alábbi páros emelési feladat igényelte, amely során egy 36 tonnás gépet kellett a második emeletre beeemelnünk egy 100 és 130 tonnás daruval.

Tovább

Daruzás. 2022. február közepétől állt munkába Pingon PT 352.6 típusú toronydarunk Kecskemét a Boróka Lakópark területén. A II. ütemben 126 lakást alakít ki a beruházó. A toronydaru egységek helyszínre szállítását és telepítését 2 munkanap alatt végeztük el.

Tovább

Társaságunk 2006 óta foglalkozik KCR-s daruk (KCR-s önrakodós teherautók) bérbeadásával. 2021. novemberében kaptunk megbízást Bugyin az OBO Betterman területén 8 méter magasságú vasszerkezeti elemek telephelyen belüli átrakodására és helyszíni összeépítésére.

Tovább

Július közepén kezdtük el a Samsung gödi új akkumlátorgyárában épülő épület tartószerkezeteinek beemelését. Az 50 tonnás és 25-30 méter között változó hosszúságú pillérek beemelését Liebherr LTM 1230-5.1 autódarunk végezte el.

Tovább

Daruzási tevékenységünk tovább bővült 1 db új 230 tonnás Liebherr LTM 1230-5.1 beszerzésének köszönhetően. Az új darunk 2021. június közepén a németországi Ehingenből érkezett meg telephelyünkre a  már megszokott narancssárga és kék színekben. A következő napokban a telephelyünkön ismerkedtünk az új géppel.

Tovább

Különleges daruzási feladat elvégzésére kaptunk megbízást régi partnerünktől.  A 2 db egyenként 4.6 tonnás turbina cseréje során a  feladat komplexitását az adta, hogy rendkívül szűkös hely miatt daru horog és csörlő nélkül lehetett csak elvégezni az emeléseket. További, kihívást jelentett, hogy az egyes emeléseket csak a gém ki-és beteleszkópozásával lehetett elvégezni.  

Tovább
Daruzás

A daruzási tevékenység során a legfontosabb szempont a biztonság.  Ezt tartottuk szem előtt, amikor augusztus közepén DEMAG AC 100 típusú, 100 tonnás autódarunkra esett választásunk, hogy elvégezze a 31 tonnás prés gép szállító járműről történő leemelését Budapest XVII. kerület, Régi vámköz helyszínen.

Tovább

Több hónapnyi várakozás után, idén júniusban átvethettük a minden szempontból egyedinek számító új 30 tonnás Palfinger-Sany SPC 320 típusú darunkat. Ezzel egy hosszú ideje tervezett beszerzésünk vált valóvá, így gépparkunkban 20-30 tonna közötti daruzási kategóriában tudjuk bővíteni szolgáltatási kínálatunkat. Az elmúlt 4-5 évben egyre több megkeresését érkezett ügyfeleink részéről olyan 20-25 vagy 30 tonnás darukra, amelyek min. 30 méteres gémhosszal rendelkeznek. Emiatt vált szükségessé további autódaru beszerezése ebben a kategóriában.

Tovább
KCR daru

A 2019. május – júniusában történt sikeres együttműködésnek köszönhetően idén június végén ismét megbízást kaptunk a turai geotermikus erőmű 3-4 db elhasználódott villanymotorjának cseréje során a daruzási munkák elvégzésére. A feladatot Palfinger PK 48002 darus teherautónk hajtotta végre.

Tovább
Daruval történő anyagmozgatás

A daru bérlés folyamata a megfelelő kapacitású autódaru kiválasztásával kezdődik. Június elején érkezetett megkeresés felénk a Hungaropharma Zrt. Budapest X. kerületi telephelyén egy 20 méter magas épület szélétől kb. 20 métert benyúlva kellene 300-500 kg között kondenzátorokat / lécserélő berendezések a helyükre emelni.

Tovább

Május elején Gyöngyösön egy már működő üzemcsarnok bővítésében segédkeztünk mindössze 1 éves (2019-es gyártású) 60 tonnás autódarunkkal.  A daruzási feladat során 24 db pillért, 14 db lábazati elemet, 20 db peremgerendát és 6 db 20 méteres 12 tonnás áthidalót emeltünk a helyére mindössze 3 munkanap alatt a beruházó és megrendelőnk legnagyobb megelégedésére.

Tovább

Miután 2019 évvégén megérkezett telephelyünkre idén február közepén szállítottuk ki az első munkájára.

A helyszín szlovákiai Récsény, a feladat távvezeték gerinchálózat villanytartó oszlopainak daruzása.

A nagyobb oszlopok 300-400 méterenként kerültek felállításra, míg köztük 3-4 kisebb oszlopot helyeztek el az épülő nyomvonalon.

A nagyobbak magassága kb. 41 méter és 9-10 tonna, míg kisebbek kb. 35 méter magasságúak és 7-8 tonna súlyúak voltak.

Tovább

Ha a daruzással kapcsolatos egyéb információkra lenne szüksége az alábbi elérhetőségeken talál bővebb információkat:

https://daruzas.blog.hu/

https://www.tumblr.com/blog/view/toronydaruberles

https://www.instagram.com/gyorfidarukft/

Tovább