Társaságunk 2006 óta foglalkozik KCR-s daruk (KCR-s önrakodós teherautók) bérbeadásával. 2021. novemberében kaptunk megbízást Bugyin az OBO Betterman területén 8 méter magasságú vasszerkezeti elemek telephelyen belüli átrakodására és helyszíni összeépítésére.
Ahogy arról a korábbi bejegyzésünkben már beszámoltunk, 2023. januárjában kezdtük el a W-Scope Hungary Plant Kft. gyáregységének főépületét képező szerkezeti elemeinek helyszíni szerelését és daruzását. A munka jelenlegi fázisában néhány esetben 18-22 méter közötti távolságba kell daruzni a 55-65 tonna közötti pilléreket, mert egy pincehelység miatt nem lehet közelebb állni.
Március elején kaptunk megbízást a Budaörsi reptér közelében található MÁV gyalogos felüljáró leemelésére.
A daruzási munkát csak az éjszakai vágányzár alatt (01:00 - 03:30 között) lehetett elvégezni, mivel a felüljáró alatt folyamatos volt a vonatközlekedés nappal és az kora esti órákban is. A felső vezetékekben is ekkor kapcsolták le az áramot. Az emelést nehezítette, hogy a 15 méteres felüljárót a leemelés után át kellett emelni a felüljáró egyik lépcsőjén.