Miután 2019 évvégén megérkezett telephelyünkre idén február közepén szállítottuk ki az első munkájára. A helyszín szlovákiai Récsény, a feladat távvezeték gerinchálózat villanytartó oszlopainak daruzása. A nagyobb oszlopok 300-400 méterenként kerültek felállításra, míg köztük 3-4 kisebb oszlopot helyeztek el az épülő nyomvonalon. A nagyobbak magassága kb. 41 méter és 9-10 tonna, míg kisebbek kb. 35 méter magasságúak és 7-8 tonna súlyúak voltak.
A daru bérlés folyamata a megfelelő kapacitású autódaru kiválasztásával kezdődik. Június elején érkezetett megkeresés felénk a Hungaropharma Zrt. Budapest X. kerületi telephelyén egy 20 méter magas épület szélétől kb. 20 métert benyúlva kellene 300-500 kg között kondenzátorokat / lécserélő berendezések a helyükre emelni.
Március elején kaptunk megbízást a Budaörsi reptér közelében található MÁV gyalogos felüljáró leemelésére.
A daruzási munkát csak az éjszakai vágányzár alatt (01:00 - 03:30 között) lehetett elvégezni, mivel a felüljáró alatt folyamatos volt a vonatközlekedés nappal és az kora esti órákban is. A felső vezetékekben is ekkor kapcsolták le az áramot. Az emelést nehezítette, hogy a 15 méteres felüljárót a leemelés után át kellett emelni a felüljáró egyik lépcsőjén.