Március elején kaptunk megbízást a Budaörsi reptér közelében található MÁV gyalogos felüljáró leemelésére.
A daruzási munkát csak az éjszakai vágányzár alatt (01:00 - 03:30 között) lehetett elvégezni, mivel a felüljáró alatt folyamatos volt a vonatközlekedés nappal és az kora esti órákban is. A felső vezetékekben is ekkor kapcsolták le az áramot. Az emelést nehezítette, hogy a 15 méteres felüljárót a leemelés után át kellett emelni a felüljáró egyik lépcsőjén.
Az új 6 tonnás toronydarunk - a telephelyünkön eltöltött közel 1.5 hónapos teszt időszakot követően - július végétől a Millenáris Park G épületének építésén dolgozik. A monolit vasbeton szerkezetépítése során zsalut, vasanyagot és mixer betont emel a helyére az új épületrész kialakítása során.
A daruzási tevékenység során a legfontosabb szempont a biztonság. Ezt tartottuk szem előtt, amikor augusztus közepén DEMAG AC 100 típusú, 100 tonnás autódarunkra esett választásunk, hogy elvégezze a 31 tonnás prés gép szállító járműről történő leemelését Budapest XVII. kerület, Régi vámköz helyszínen.