Március elején kaptunk megbízást a Budaörsi reptér közelében található MÁV gyalogos felüljáró leemelésére.
A daruzási munkát csak az éjszakai vágányzár alatt (01:00 - 03:30 között) lehetett elvégezni, mivel a felüljáró alatt folyamatos volt a vonatközlekedés nappal és az kora esti órákban is. A felső vezetékekben is ekkor kapcsolták le az áramot. Az emelést nehezítette, hogy a 15 méteres felüljárót a leemelés után át kellett emelni a felüljáró egyik lépcsőjén.
1 héttel a megérkezését követően Csepelen, Budapest XXI. kerületében teszteltük új darunk emelési kapacitásait. A munka során kb. 45 tonnás gépegységeket kellet szállító járművekről a kijelölt helyére emelnünk kb. 8-10 méteres távolságokba.
Különleges daruzási feladat elvégzésére kaptunk megbízást régi partnerünktől. A 2 db egyenként 4.6 tonnás turbina cseréje során a feladat komplexitását az adta, hogy rendkívül szűkös hely miatt daru horog és csörlő nélkül lehetett csak elvégezni az emeléseket. További, kihívást jelentett, hogy az egyes emeléseket csak a gém ki-és beteleszkópozásával lehetett elvégezni.