Különleges daruzási feladat elvégzésére kaptunk megbízást régi partnerünktől. A 2 db egyenként 4.6 tonnás turbina cseréje során a feladat komplexitását az adta, hogy rendkívül szűkös hely miatt daru horog és csörlő nélkül lehetett csak elvégezni az emeléseket. További, kihívást jelentett, hogy az egyes emeléseket csak a gém ki-és beteleszkópozásával lehetett elvégezni.
Komáromban a SK Innovation akkumlátorgyárának közvetlen közelében kerül megépítésre egy 1000 m3-es víztorony, amelynek méretei meglehetősen impozánsak. A torony átmérője 5 méter, a fenti rész legnagyobb szélessége 20 méter, a torony magssága 34-41 méter között, míg az egyes elemek súlya 6 és 49 tonna változik. Emiatt az építéshez min. 200 tonnás kapacitású darura volt szükség.
A KCR-s teherautók legnagyobb előnye, hogy nem csak szállítás, de a daruzás is végezhető velünk. Autódaruktól eltérő emelési tulajdonságokkal rendelkeznek, így olyan típusú daruzási munkákat is tudnak elvégezni, amelyekhez az autódaruk már nem lennének megfelelőek. Október elején egy ilyen jellegű munkát végeztünk el Palfinger PK 48002 EHE típusú KCR-s teherautónkkal Budapesten., a II. kerületben a Bimbó úton.